søndag 6. desember 2009

Dynamisk pakkeutlisting

En destinasjonsside har flere ulike opplevelsesprodukter som ulike brukere er interessert i. Jeg liker derfor skreddersydde tilbud og info til hver kunde, slik at jeg som bruker kun kan konsentrere meg om for eksempel Spa produkter på Geilo, og slipper å få så mye annet info som jeg ikke er ute etter.

Geilo.no har økt salgsfokuset på websiden ved eksponering av synlighetspakker. Løsningen gjør kapasitetssøket og pakkeeksponeringen til en integrert del av portalen uten at det går på bekostning av portalens øvrige formål om informasjonsdeling. I dag er bookingløsningen integrert med web, slik at kjøpet alltid er 1 klikk unna. Det er blitt kortere avstand mellom inspirasjon og kjøp.













Pakkeeksponering (kampanjer)
Den dynamiske pakkeutlistingen gjør enkeltpakker tilgjengelig på de sidene det er relevant å ha dem! Ønsker kunden kun informasjon om ski-tilbud vil det være naturlig at bare ski-pakker ligger på siden som omtaler ski. Ønsker kunden kun informasjon om spa vil det bare ligge spa-pakker tilgjengelig på siden som omtaler spa.

For å lage til noe slikt på din webside, må du kontakte din webleverandør og tellUs GuestMaker booking. Det vil være bedriften som leverer din web som må tilpasse siden og lage til for utlisting av pakker. Geilo har publiseringsprogrammet epi-server og Reaktor som webleverandør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kommenterer tellUs sin blogg. Vennligst skriv inn ditt fulle navn.